Napisane przez: Martin | 04/08/2012

Co mi dał Bóg?

Poprosiłem Boga, by zabrał moją pychę,
I Bóg powiedział mi -„Nie”.
Powiedział, że pychy nie zabierają, z niej rezygnują.

Poprosiłem Boga, by wyleczył moją przykutą do łóżka córkę,
I Bóg powiedział mi -„Nie”.
Powiedział, że jej dusza jest w stanie nienaruszonym, a ciało i tak umrze.

Poprosiłem Boga, by obdarzył mnie cierpliwością,
I Bóg powiedział mi -„Nie”.
Powiedział, że cierpliwość pojawia się w rezultacie prób.
Jej nie dają, na nią zasługują.

Poprosiłem Boga, by podarował mi szczęście,
I Bóg powiedział mi -„Nie”.
Powiedział, że daje błogosławieństwa, a czy będę szczęśliwy, zależy ode mnie.

Poprosiłem Boga, by uchronił mnie od bólu,
I Bóg powiedział mi -„Nie”.
Powiedział, że cierpienia oddalają człowieka od świeckich trosk i zbliżają do Niego.

Poprosiłem Boga, by mój duch rósł,
I Bóg powiedział mi – „Nie”.
Powiedział, że duch powinien wyrosnąć sam.

Poprosiłem Boga, by pomógł mi kochać innych tak, jak On kocha mnie,
I Bóg powiedział: „Nareszcie zrozumiałeś, o co trzeba prosić”.

Prosiłem o siły, i Bóg posłał mi próby, by mnie zahartować.
Prosiłem o mądrość, i Bóg posłał mi problemy, nad którymi trzeba łamać głowę.
Poprosiłem o męstwo, i Bóg posłał mi niebezpieczeństwa.
Poprosiłem o miłość, i Bóg posłał mi nieszczęśliwych, potrzebujących mojej pomocy.
Poprosiłem o dobra, i Bóg dał mi możliwości.
Nie otrzymałem niczego z tego, o co prosiłem.
Otrzymałem wszystko, co jest mi potrzebne.
Bóg wysłuchał moje modlitwy.

(Tłum. moje)

Skomentuj

Kategorie

