Napisane przez: Martin | 04/08/2012

Dziecko moje…

Dziecko Moje!
Możliwym jest że mnie nie znasz, lecz Ja o tobie wiem wszystko… Ps.138:1
Wiem kiedy wstajesz i kiedy siadasz… Ps.138:2
Znam wszystkie twoje ścieżki… Ps.138:3
Nawet włosy na twojej głowie są policzone… Mt.10:29-31
Gdyż jesteś stworzony na Mój obraz… Gen.1:27
We mnie żyjesz, poruszasz się i istniejesz… Dz.17:28
Znałem cię, zanim cię utworzyłem w łonie twej matki… Jr.1:4-5
Wybrałem cię zanim stworzyłem świat… Ef.1:11-12
Nie byłeś błędem… Ps.138:15-16
Gdyż wszystkie twe dni, są zapisane w Mojej księdze… Ps.138:15-16
Ja ustanowiłem dokładny czas twych narodzin, i to gdzie będziesz żyć… Dz.17:26
Cudownie zostałeś stworzony… Ps.138:14
Ja utworzyłem cię w łonie matki twojej… Ps.138:13
Ja wyprowadziłem cię na światło w dniu twych narodzin… Ps70:6
Byłem błędnie przedstawiony przez tych, którzy nie znają Mnie… J.8:41-44
Nie jestem dalekim i obcym, lecz jawie się wcieleniem doskonałej miłości… 1J.4:16
I oto Moje pragnienie obdarzyć cię Moją miłością… 1J.3:1
Po prostu dlatego, że ty jesteś Moim dzieckiem, a Ja twoim Ojcem… 1J.3:1
Mogę dać ci więcej niż twój ziemski ojciec… Mt.5:48
Gdyż jestem doskonałym Ojcem… Mt.5:48
Każdy idealny dar, który ty otrzymujesz pochodzi z Moich rąk… J.1:17
Gdyż Ja jestem twoim zaopatrzeniem i Ja zaspokajam jakąkolwiek twoją potrzebę… Mt.6:31-33
Mój plan związany z twoja przyszłością zawsze był napełniony nadzieją… Jr.29:11
Gdyż miłością wieczną Ja umiłowałem cię… Jr.31:3
Moje myśli o tobie, są nie niezliczone jak piasek na brzegu morza… Ps.138:17-18
I Ja raduję się tobą z triumfem… Sof.3:17
Bez znużenia tworząc dobro dla ciebie… Jr.32:40
Gdyż ty – Moim bogactwem… Exod.19:5
Z całego Mego serca i z całej Mojej duszy Ja pragnę umocnić cię… Jr.32:41
I Ja chcę pokazać ci rzeczy wielkie i niedostępne… Jr.33:3
Jeśli ty zaczniesz szukać Mnie całym swym sercem – znajdziesz Mnie… Deut.4:29
Ciesz się Mną i Ja spełnię pragnienia serca twego… Ps.36:4
Gdyż Ja Jestem Tym, kto dał ci więcej, niż ty możesz sobie nawet wyobrazić… Ef.3:20
Gdyż Ja twój Wielki Pocieszyciel… 2Tes.2:16-17
Jam – Ojciec, który pociesza cię we wszystkich twych smutkach… 2Kor.1:3-4
Gdy ty masz skruszone serce, Ja jestem blisko ciebie… Ps.33:19
Jak pasterz niesie jagnię, tak i Ja niosę ciebie blisko serca… Iz.40:11
Przyjdzie dzień i Ja zetrę każdą łzę z twych oczu… Ap.21:3-4
I zabiorę wszelki ból, wyrządzony tobie na ziemi… Ap.21:4
Ja twój Ojciec i kocham cię także, jak Ja kocham Mego Syna Jezusa… J.17:23
Gdyż w Jezusie Chrystusie jest okazana Moja miłość do ciebie… J.17:26
Gdyż On jest Moim doskonałym obrazem… Hbr.1:3
On przyszedł pokazać, że Ja jestem z tobą, a nie przeciw tobie… Rz.8:31
I powiedzieć ci, że Ja nie będę czynić ci zarzutów za grzechy twe… 2Kor.5:18-19
Jezus Chrystus umarł, abyśmy ty i Ja mogli się pojednać… 2Kor.5:18-19
Jego śmierć była najwyższym przejawem Mojej miłości do ciebie 1J4:10
Ja wyrzekłem się wszystkiego, co Ja lubiłem, aby otrzymać twoją miłość… Rz.8:32
Jeśli ty przyjmiesz dar Mojego Syna Jezusa Chrystusa, ty przyjmiesz Mnie… 1J.2:23
I nic nie będzie w stanie znowu odłączyć ciebie od Mojej miłości… Rz.8:38-39
Przyjdź do domu i Ja przygotuję niebywałą ucztę, niewidzianą wcześniej na niebiosach… Łk.15:7
Ja zawsze byłem Ojcem i zawsze będę Ojcem… Ef.3:14-15
Moje pytanie jest proste – czy będziesz Moim dzieckiem?… J.1:12-13
Ja czekam na ciebie… Łk.15:11-32

+Z miłością, Twój Ojciec. Prawdziwy Bóg.

(Tłum. moje)

Skomentuj

Kategorie

